کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

توضیحات الگوریتم گوگل فرد fred

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ب.ظ

الگوریتم گوگل فرد fred الگوریتمی برای بررسی کیفیت محتوا

 

با پایانی بروز رسانی الگوریتم گوگل فرد Fred دیگر نمیتوان به آسانی تشخیص بخشید که هدف دارای اهمیت این الگوریتم کدامیک از بخش های باصرفه سازی سایت تارنما است . بخش هایی از سئوی وب سایت که به وسیله این الگوریتم مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از لینکها , تبلیغات , تعداد تبلیغات , شیوه درج تبلیغات در وبلاگ های خصوصی و . . . ولی به جرئت میتوان اظهار کرد که تشخیص میزان اهمیت هرکدام از این مناطق در الگوریتم گوگل فرد Fred دوچندان مشقت بار و حتی نا ممکن ممکن است .

 

افرادی که سایت آن ها تحت تاثیر الگوریتم گوگل فرد Fred بوده است . اکثر زمان ها این الگوریتم را به عنوان الگوریتمی که به حجم تبلیغات و پیوند های خارجی کلیدی است می‌شناسند . اما در حقیقت الگوریتم گوگل فرد از الگوریتم های نسل نو گوگل برای تشخیص کیفیت محتوای وبسایت و صفحات است . در صورتیکه سایتی به مخاطب حقیقی و واقعی اهمیت ندهد و صرفا محتوا را بر پایه ی اصول سئو وب سایت گوگل ساخت کند تا بتواند با درجه بالا در گوگل تبلیغات بیشتری دریافت کند . این خوی توسط الگوریتم گوگل فرد Fred شناسایی خواهد شد .

fred algoritm

 

علامت ها الگوریتم گوگل فرد Fred

 

هنگامی که سایت هایی که به وسیله الگوریتم گوگل فرد Fred صدمه دیده اند بررسی می‌کنیم . در برخی از این سایت ها علائمی از استفاده از لینک های تبلیغاتی و خرید بکلینک را بازدید می کنیم و در بعضی دیگر سایر نماد های یک سایت بی کیفیت مانند بمباران کردن مخاطب با حجم بالای تبلیغات را مشاهده می‌کنیم .

 

هنگامی که الگوریتم گوگل فرد را با سایر الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم گوگل پاندا , الگوریتم گوگل پنگوئن و . . . مقایسه میکنیم . میتوانیم بخش های مشترکی را بیابیم . ولی الگوریتم گوگل فرد Fred را نمی توان یک نسخه جدید از هیچ کدام از این الگوریتم ها نامید . به دلیل آن که که این الگوریتم بصورت 100 درصد با هیچ کدام از الگوریتم های پیشین گوگل همخوانی ندارد . در حالتی که به مجموع وب سایت هایی که توسط الگوریتم گوگل فرد Fred تحت تاثیر بوده اند نگاهی بیاندازیم , ارتباط واضحی دربین این وب سایت ها پیدا نخواهیم کرد .

الگوریتم گوگل فرد را با رویت کرد باز بررسی کنیم

 

به لحاظ می‌رسد که سئوی سایت کاران باید با دید باز به وبسایت هایی که توسط الگوریتم گوگل فرد Fred مورد تنبیه قرار گرفته اند نگاه کنند . براین اساس یک نقطه مشترک فی مابین همگی آنها خواهند روءیت کرد . تارنما هایی که توسط گوگل فرد Fred ذیل تاثیر قرار می‌گیرند با هدف کسب درآمد از جایگاه گوگل ایجاد شده اند . آن ها محتوایی ساخت می‌نمایند که صرفاً از دید گوگل به طور کامل بهینه شده است . به زبان معمولی تر میتوان بیان کرد محتوای این وب سایت ها فقط برای گوگل و صاحبان وبسایت موءثر است و خیر برای مخاطبانی که این سایت ها را در صفحه حاصل جستجو تماشا مینمایند و به آنان مراجعه می نمایند .

 

وجود الگوریتم هایی که محتوا وبسایت ها را هدف بررسی های خود قرار دهند چیز جدید ای نیست . الگوریتم گوگل پاندا نیز بر محتوای وب سایت ها تمرکز داشت . ولی الگوریتم گوگل فرد Fred صرفا بر روی محتوای بی کیفیت تمرکز ندارد . در سایت هایی که تحت تاثیر این الگوریتم بوده اند . شاهد آن هستیم که سایت های زیادی بخاطر فروش پیوند و با صرفه سازی هایی که فقط با هدف رتبه بالاتر در گوگل بوده است . مورد مواخذه این الگوریتم قرار گرفته اند .

 

در صورتی‌که پند های گوگل برای ساخت محتوای کیفیت بالا را مورد علاقه قرار دهیم ( تولید محتوای جالب و کاربردی برای مخاطب نهایی ) سایت هایی که کمترین امتیاز را برای تولید محتوای کیفیت عالی از حیث گوگل را دریافت می‌کنند . همه زیر تاثیر الگوریتم گوگل فرد Fred بوده اند .

ارتباط در بین تبلیغات و الگوریتم گوگل Fred

 

اکثر وقت ها به سایت هایی که زیر تاثیر الگوریتم گوگل فرد Fred قرار می‌گیرند . توصیه میشود که لینک و پیوند های خارجی خود را حذف کنند . این درحالی است که وبسایت هایی که بدلیل محتوای بی کیفیت تحت تاثیر الگوریتم گوگل فرد Fred قرار گرفته اند با این راهکار از مشکلات ایجاد شده رها نمیشوند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی