کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

چه کلمات کلیدی را برای سئو سایت انتخاب کنیم؟

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ب.ظ

به چه شکل لغات دارای اهمیت طلایی خویش را پیداکنیم ؟

کلمات مهم قلب یک بهینه سازی وب سایت می‌باشد . در صورتیکه شما نتوانید عبارات مهم خویش را بیابید , هیچ گاه نخواهید توانست یک محتوای استفاده کننده پسند را ایجاد نمایید . بدین ترتیب شما نباید توقع داشته باشید که در روند پیچیده بهینه سازی وب سایت نیز غالب گردید .

 

البتّه دقت داشته باشید که انگیزه ما از سئو وب سایت فقط قرارگیری در کاغذ اولیه یک موتور کاوش نمی‌باشد . بلکه ما درپی انتقال راه‌بندان پولساز در سوی یک وبسایت می‌باشیم . ما در پی ترافیکی هستیم که حاضر به پرداخت پول بابت محصولات/خدمات یک وبسایت باشند .

https://ismaeilsahab.ir/how-to-choose-the-best-keywords/

شما بایستی انگیزه خویش از بهینه سازی سایت را به صحت انتخاب فرمائید . آیا شما در پی یک بهینه سازی سایت پولساز می‌باشید یا تنها قرار است در صفحه ها اولیه موتورهای کاوش باشید . آن چه قطعی است این است که انگیزه کلیه کسب و امور از بهینه سازی وب سایت کسب درآمد میباشد .

keywords_better

 

کسب و امور در‌پی این می باشند که در لغت ها با اهمیت مربوط به کارشان در بالا لیست موتورهای کاوش قرار گیرند تا بتوانند فروش خویش را بهبود بخشند . برای این‌که شما در پروسه بهینه سازی وب سایت چیره گردید بایستی دارنده یک راهکار سئو وب سایت توانمند باشید . این راهکار می‌تواند گزینش لغت ها با اهمیت شما‌را در طی زمان ذیل تاثیر قرار دهد .

 

شما برای اینکه بتوانید شایسته ترین لغت ها اساسی را برای تجارت خویش شناسایی نمایید به پاره ای نبوغ و خلاقیت نیاز دارید . شما میتوانید با تامل و با استعمال از ابزارهای گزینش لغت ها بسادگی به هدف ها اساسی خویش برسید .

 

همت نمائید در گزینش عبارات اصلی به سراغ کلمات بیشتر بروید . امروزه یوزرها به طور معمول جمله‌ها بلندتری را کاوش می نمایند . از طرفی دیگر در لغت ها دارای اهمیت حساس ( به عبارتی لغت ها کوتاه مثل تلفن همراه , کامپیوتر همراه و … ) وصال به کاغذ اولیه موتورهای کاوش فعالیت دشواری است . بدین ترتیب در آستانه عمل تلاش فرمائید به سراغ Long tail ها بروید . Long tail ها عبارت هایی میباشند که بلند می‌باشند و غالبا یوزرها در جستجوهای خویش به جای تک کلمه از کلمه ها بلند استعمال می نمایند ( برای مثال عبارت “ تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس ۷۰۰ ” ) .

ابزارهای مطرح در شناسایی کلمه ها حساس :

۱ - گوگل ترندز :

 

برای آغاز فعالیت میتوانید به سراغ گوگل ترندز بروید . برای این مراد بر روی لینک و پیوند کلیک فرمائید یا این که به نشانی https : //trends . google . com مراجعه‌نمایید . پس از ورود به ورقه مهم گوگل ترندز ابتدا اسم کشور‌ایران را تعیین فرمایید . شما می‌توانید از گوگل ترندز برای مقایسه دو واژه و کلمه اصلی به راحتی به کار گیری نمایید . چه بسا میتوانید مقایسه فرمایید که واژه حیاتی شما در کدام حوزه‌ جغرافیایی جستجوی بیشتری را به خویش اختصاص داده است .

۲ - وب سایت Keyword Planner :

 

شما با یاری این ابزار میتوانید متوجه گردید که هر واژه دارای اهمیت در هر ماه چندبار کاوش می شود . اگر چه که‌این ابزار از نگاه عدد و رقم ظریف نیست امّا شما میتوانید به یاری این ابزار رقابت جان دار برروی کلمه ها مهم را شناسایی فرمایید . برای به کارگیری از این ابزار با اعتنا به تحریم بودن میهن نیاز به فیلترشکن دارید . برای به کارگیری از این ابزار به لینک و پیوند ذیل بروید :

 

https : //ads . google . com/home/tools/keyword _ planner

۳ - وبسایت MOZ :

https://ismaeilsahab.ir/duplicate-content/

شما می‌توانید به سادگی وارد لینک و پیوند ذیل گردید و این ابزار را اخذ و بر روی سیستم خویش نصب نمائید .

 

https : //moz . com/product/pro/seo _ toolbar

 

آن‌گاه در وب سایت moz نام نویسی نمایید . با داخل شدن به حساب کاربری تان اطلاعاتی در رابطه اعتبار دامنه ( DA ) و اعتبار صفحه ها ( PA ) در اختیار شما قرار میگیرد . هرچه مقادیر PA و DA فراتر باشد اعتبار تارنما شما بیشتر می شود .

۴ - اعتنا به پیشنهادات گوگل :

 

وقتی که شما موضوعی را گوگل میکنید با یک‌سری پیشنهادات گوگل مواجه میشوید ( Google instant و google related search ) . این پیشنهادات گوگل در واقع کلماتی می باشند که بیشترین کاوش را از سمت مخاطبان شما داشته اند .

۵ - بقیه وبسایت ها و تجهیزات کاربردی :

 

ویکی پدیا : شما به امداد این وب سایت میتوانید لغات مهم دارای ارتباط متعددی را پیدا نمایید . همینطور ویکی پدیا یک تارنما ایده آل برای بک پیوند سازی می‌باشد . تنها می بایست یه خرده بر روی آن وقت بگذارید .

وب سایت های رقبا : رقبای شما م توانند یک منشا عالی برای یافتن گونه بندی ها و موضوعات مهم باشند .

اهمیت انتخاب شایسته ترین کلمه ها دارای اهمیت برای سئو سایت

 

 

به عهد یکی‌از اساتید واژه حیاتی تحت عنوان قلب سئو سایت میباشد .

 

احتمال دارد او‌لین باری شنیدم به خیر و خوبی متوجه خواسته نشدم البته با گذشت زمان متوجه شدم که حقیقتا اگر که واژه با اهمیت به صحت انتخاب نشده باشد پروژه بهینه سازی سایت با ناکامی روبرو میشه .

 

ولی بهتره همین ابتدا موفقیت در بهینه سازی وب سایت رو بررسی کنیم !!!!

 

آیا سئوی سایت به‌این مضمون‌ می باشد در فلان واژه و کلمه حیاتی برگه اولیه باشیم ؟!

 

سئوی سایت یعنی ازدحام تارنما رو از روش موتور های کاوش بالا ببریم !؟

 

ممکن است این تعریف ها صحیح باشد اما به حیث اینجانب که اینطور نیست ! به حیث اینجانب می بایست ترافیکی پولساز رو از روش موتور های کاوش در راستای تارنما سوق‌دهی کنیم .

 

راه‌بندان پولساز یعنی چی ؟ به معنای این است ترافیکی که در سریعترین وضعیت ممکن پاسخ بدهد و همینطور ترافیکی باشد که سبب ساز به فروش بشود

 

در غیر این صورت از حیث اینجانب ترافیکی که بی قیمت باشد به هیچ عنوان سئو وب سایت نیست

 

پس در همین ابتدا خوبتر است دیدگاهمان تحت عنوان یک مدیریت پروژه باشد تا یک سئوکار !

 

در سطح نخستین یک سئوکار ماهر بایستی واژه و کلمه اصلی صحیح و حسابی انتخاب نماید که طبق صحبتامون 2 خصوصیت داشته باشد

 

1 ) پولساز باشد : ممکن است یه خرده این قضیه گنگ باشه واسه همین بیشتر براتون توضیح میدم

 

پولساز بودن در گروی سرعت بالا به فیض وصال در نتیجه ها گوگل می باشد .

 

اما انتخاب واژه با اهمیت نیز برخی وقتا میتونه پول رو به همراه خودش بیاره

 

برای مثال خرید سیم کارت تیزهوش یک واژه و کلمه حیاتی پولساز می‌باشد !

 

گرچه میتونیم با نشانی اینترنتی مارکتینگ و . . . سایر عبارات کلیدیمون رو نیز پولساز کنیم

 

2 ) سریعتر به فیض رسد : یعنی این‌که رقابت روی واژه اصلی که گزینش کردیم خیلی ذیل باشد تا بتونیم سریعتر بیایم ورقه نخستین و راه‌بندان پولسازمون رو داشته باشیم

برای گزینش شایسته ترین واژه اساسی ( پولساز ) 2 چیز نیاز داریم :

 

1 ) ابزار های انتخاب کلمه ها با اهمیت

 

2 ) نبوغ !

 

این نبوغ و فکر شماست که میتونه یک پروژه رو فراوان غالب کنه یا این که موجب ناکامی بی حد و وصفش بشه

 

احتمالا شرایط فعلی متوجه این قضیه نشید اما وقتی داریم ابزار هارو مرور می‌کنیم و طریق کارشون رو بررسی می کنیم به خیر متوجه مراد اینجانب خواهید شد

 

البته موضوعی که بایستی بدونید این می‌باشد که ابزار ها به شما داده ها میدن , همین .

 

بررسی و سود گیری به عهده شما می‌باشد که اینجانب بهش میگم نبوغ

 

ابزار های خیلی متعددی برای اینکار ها موجود است و بدون شک تمامی همت خودشون رو دارا‌هستند

 

البته اینجانب میخوام طبق تجربه ای که داشتم تصمیم دارم به شما یادگرفتن بدم تا بتونید با مخلوط 3 ابزار واژه اصلی پولساز خودتون رو به راحتی گزینش نمائید

 

به نترسی میتونم بگم که‌این فراگیری رو خیلی بدون شوخی بگیرید به این دلیل که اینجانب طبق همین مواقعی که بهتون میگم طی 3 ماه ازدحام پولساز خودم رو وارد وبسایت خودم کردم که یکی اون لغت ها مهم : یادگرفتن بدون پول بازاریابی دیجیتال می باشد

 

احتمال دارد بگید کجای این واژه مهم پولساز می‌باشد اما وقتی که با محل ورود نسبتا نیکی که داره و پست الکرونیکی هایی که ازش گردآوری می کنم حتما کلمه و واژه حساس پولسازی میشه برای همین میگم دیدگاهتون نظیر یک مدیریت پروژه باشه خیر فقط سئوکار .

 

اما خب در‌صورتی‌که بخوام یک کدام از عبارات پولساز خودم رو بگم که خوشگل پول میاره واسم واژه ی : فراگیری اینستاگرام مارکتینگ است که دقیقا روی کتاب آموزشیم سئو وب سایت شده و انصافا خیلی خوبه واسم

تعیین شایسته ترین لغات با اهمیت بهینه سازی وب سایت با ابزار های ذیل

 

ابزار google trends ( انتخاب واژه و کلمه اصلی کانونی تارنما )

 

ابزار keyword planner ( تعداد سرچ واژه متبوع در گوگل )

 

ابزار mozbar ( گزینش رقابت لغت ها دارای اهمیت )

 

در یادگرفتن یافتن شایسته ترین لغات حساس در گوگل این ابزار ها از صفر تا حد نیاز برای انتخاب عبارات اساسی مطلوب برای سئوی وب سایت خواهید آموخت .

آنچه در فراگیری یافتن شایسته ترین عبارات حساس در گوگل خواهید آموخت

https://ismaeilsahab.ir/mobile-first-index/

اهمیت عبارات با اهمیت در سئو وب سایت

چرا عبارات حیاتی بلند تعیین کنیم ؟!

فراگیری ابزار گوگل ترندز ( google trend )

نمونه هایی از به کار گیری از گوگل ترندز

یادگرفتن ابزار کیورد پلنر ( keyword planner ) : از نام نویسی تا تحقیق عبارات مهم

فراگیری ابزار Mozbar : برای انتخاب رقابت در لغت ها با اهمیت , بررسی دامنه آتوریتی و پیج آتوریتی

توضیحی مختصر راجع به DA و PA

یادگرفتن مرحله به مرحله گزینش کلمه ها اساسی پولساز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۰
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی