کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

تکنیک‌های سئوکلاه سیاه چیست؟

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۳ ب.ظ

تکنیک‌های سئوکلاه سیاه چیست؟

برای اینکه پرورش کسب وکار شما(کتاب سئو) در فضای مجازی بیشتر باشد حتمی است تا وب سایت شما در نتیجه ها برتر موتورهای کاوش قراربگیرد . برای اینکه وبسایت شما جز حاصل برتر قراربگیرند بایستی تکنیک‌های صحت دراین مورد به کاربرید . اما اکثری از اشخاص برای این عمل از روش‌های اشتباه به کارگیری می نمایند و یا این که همان دیگر تلاش می نمایند تا با امداد روش‌های نادرست موتورهای کاوش را فریب دهند , به تیم این اقدامات سئوکلاه سیاه می گویند . درادامه این مقاله در رابطه تکنیک‌های سئوکلاه سیاه بیشتر دعوا خوا هیم کرد , با ما همراه باشید .

چرا می بایست از سئوکلاه سیاه دوری کنیم؟

 

درصورت این‌که موتورهای کاوش تشخیص دهند , که شما در وبسایت خویش از تکنیک های سئوکلاه سیاه استعمال کرده‌اید از سوی این موتورهای کاوش جریمه میشوند .

Black_Hat_SEO

 

ولی در اولِ استعمال از این تکنیک‌ها ممکن است سکو وبسایت شما بهبود پیداکند و البته درصورت اینکه بررسی‌های ضروری با یاری موتورهای کاوش صورت گیرد , وب سایت شما با پنالتی رو به رو خواهدشد . بدین نکته نیز دقت نمائید که بیرون شدن از پنالتی گوگل عمل بسیارسختی است و حذف شدن از حاصل کاوش میتواند خطراتی را برای کارشما داشته باشد .

 

امروزه الگوریتم‌های سئوی سایت در گوگل ارتقا یافته است و گوگل تلاش میکند تا شایسته ترین حاصل را به استفاده کننده نمایش دهد . درادامه به بررسی تکنیک‌های سئوکلاه سیاه می پردازیم که برای بهبود سئوسایت می بایست از تعیین آن ها دوری کنید .

هشت روش خطرناک برای سئوکلاه سیاه

 

برای این‌که از تکنیک‌های سئوکلاه سیاه برای بهبود سئوسایت استعمال نکنید , شما‌را با گونه های این تکنیک‌ها بیشتر آشنا خوا هیم کرد . درپی مقاله با ما همراه باشید .

خرید لینک و پیوند

 

خرید لینک و پیوند او‌لین راهی است که اکثری از اشخاص برای این‌که جز نتیجه ها نخستین گوگل قراربگیرند ازآن به کارگیری میکنند . این روش از بدترین راه‌هایی است که می توانید برای بهبود سکو تارنما خویش در موتورهای کاوش از آن استعمال فرمایید . اما این روش در بخش اعظمی از سایت‌های بزرگ مورداستفاده قرارمی‌گیرد .

 

اکثری از اشخاص براین عقیده‌اند که با خرید لینک و پیوند , سوای اینکه هزینه‌های مازاد برای ایجاد محتوا بپردازند , می توانند منزلت تارنما خویش را بهبود بخشند . این تصور تماما نادرست است چون خرید پیوند از طرق سئوکلاه سیاه می‌باشند . به محض تشخیص این تکنیک‌ها به وسیله گوگل تارنما شما از میان نتیجه ها گوگل به کلی حذف خواهدشد .

کامنت‌های اسپم

 

در شرایطی که تابه اکنون متوجه این زمینه شده‌اید , که کسانی که تحت پست شما ایده ها خویش را درج میکنند , لینک و پیوند وبسایت خویش را هم درین ایده ها قرار میدهند . درصورت اینکه که‌این لینک‌ها تناسبی با محتوای وبسایت شما نداشته باشند , جز لینک‌های اسپم محسوب خواهندشد . اکثری از اشخاص می‌پندارند این عمل میتواند روی جایگاه وبسایت شما تاثیر خیر داشته باشد و ولی بایستی بدانید که جز تکنیک‌های سئوکلاه سیاه به حساب می آید . چون موتورهای جست و جو تشخیص میدهند احتمال دارد این فعالیت را خویش شما انجام داده‌باشید .

 

پس بهتراست ایده ها وبسایت خویش را سوای بررسی تایید نکنید چون این کامنت‌ها احتمال دارد لینک‌های اسپم داشته باشند که روی سایت‌تان تاثیرمنفی بگذارد , نیز چنین حیث یوزرها دیگر هم در رابطه وبسایت شما عوض خواهدشد .

محتوای اسکن شده

 

مهم ترین بخش هر وب سایت محتوای درونی آن است , پس برای این‌که درجه وب سایت خویش را بهبود داد بایستی در‌پی ایجاد محتوای ناب باشید . موتورهای کاوش توان تشخیص محتوای ناب را از محتوای اسکن شده دارااست به همین بهانه استعمال از محتوای نسخه برداری شده می تواند تاثیرات مخربی را روی درجه تارنما داشته باشد .

 

به کار گیری از محتوای اسکن شده از سایت‌های دیگر نیز باعث جریمه شما و افول درجه تارنما شما خواهدشد و نیز یوزرها دیگر دیدخوبی نسبت به وبسایت شما نخواهندداشت .

نهفته کردن نوشته

 

در بخش اعظمی از مواقع مدیرسایت محتوایی را در تارنما خویش قرار میدهد که فقط موتورهای کاوش میتواند آن را تماشا نمایند . الگوریتم‌های گوگل میتوانند این مسئله را تشخیص دهند و با‌گاز وب سایت را جریمه خواهندکرد .

جابه‌جاکردن عبارت‌های مقاله

 

اکثری از اشخاص برای اینکه از محتوای اسکن شده به کار گیری نکنند , تلاش می کنند تا عبارت‌های جانور در مقاله را جابه جا نمایند . این کاردرست است که نوعی نسخه برداری محسوب نمیشود . البته الگوریتم‌های گوگل آن را نوعی سرقت ادبی به شمار می آورند , این عمل هم جز تکنیک‌های سئوکلاه سیاه به حساب میآید . الگوریتم‌های گوگل با تمرکز روی عبارتهای کلیدی مقاله می توانند این سرقت ادبی را تشخیص دهند و بدین ترتیب وبسایت شما‌را

استعمال بیش تر از مقدار از واژه با اهمیت

 

این روش پیش از این کاربرد بسیارزیادی را برای بهبود سکو تارنما داشته است و ولی امروزه گوگل میتواند کثرت واژه حساس را تشخیص دهد و تارنما مقصد را جریمه خواهدکرد . چگالی کلمه و واژه حساس که به وسیله گوگل مشخص شده است برای هر ورقه فی مابین یک تا سه درصد است . درصورت این‌که میزان به کار گیری از واژه و کلمه حیاتی در مطالب شما بیشتر از این حد باشد , گوگل فکرمیکند که شما فقط با تکرار کلمه و واژه حساس می خواهید جایگاه تارنما خویش را فراتر ببرید و دراصل هیچ محتوای باارزشی را ندارید . این روش از تکنیک‌های سئوکلاه سیاه به حساب میآید که به جریمه و پنالتی وبسایت شما منجرخواهدشد .

محتوای غیرقابل بازدید

 

دراین روش کلمه‌های مهم با رنگ سپید در مقاله قرارمی‌گیرند , که استفاده کننده نمی‌تواند آنان را تماشا نماید واما برای موتورهای کاوش قابل بازدید است . هنگام استعمال از این روش هم بجهت کثرت کلمه و واژه اساسی در محتوا جریمه خواهیدشد .

ریدایرکت‌های غیرمجاز

 

به کارگیری و استفاده ریدایرکت منجر می گردد تا استفاده کننده با کلیک روی یک پیوند به لینک و پیوند دیگری منتقل شود . این روش از تکنیک‌های سئوکلاه سیاه به حساب می آید و موتورهای کاوش را به یک نشانی و یوزرها را وارد لینک و پیوند دیگری مینماید . به صورتی که ممکن است لینکی که استفاده کننده وارد آن شده است رابطه خاصی با آن چه کاوش نموده است , نداشته باشد . به کارگیری از ریدایرکت های غیر عادی روی سئوسایت تاثیرات منفی خواهدداشت .

بهره‌گیری از کلمه ها مهم غیرمرتبط

 

درصورتی که شما از کلمه‌های حیاتی غیرمرتبط با زمینه مقاله در محتوای وبسایت خویش به کارگیری نمائید , CTR تارنما شما افت شدیدی خواهدکرد و مسلما وبسایت شما جریمه خواهدشد .

 

دراین مقاله به بررسی تکنیک‌های سئوکلاه سیاه پرداختیم و شما با بررسی آنان می بایست بدانید که به هیچ عنوان نباید از این تکنیک‌ها به کار گیری نمایید . منفعت گیری از سئوکلاه سیاه خیر صرفا مرتبه وب سایت شمارا بهبود نمی‌بخشد بلکه پس از تشخیص این مورد بوسیله الگوریتم‌های گوگل دیگر به‌این راحتی‌ها نمی‌توانید اعتماد گوگل را کسب فرمایید .

 

توضیحات متا بهره‌گیری از تکنیک های سئوکلاه سیاه احتمالا بتواند برای بازه زمانی کوتاهی مرتبه وب سایت شما‌را بهبود بخشد , ولی به محض اینکه که‌این قضیه به وسیله الگوریتم

به تکنیک ها , راهکار ها و روش هایی که مخالف ضوابط موتورهای کاوش باشد و برای بالا بردن مرتبه وب سایت در نتیجه ها کاوش مورد استعمال قرار میگیرد سعی بر گول زدن آن‌ها داشته باشد , سئو وب سایت کلاه سیاه دراین باره اکثر وقت ها با مجازات موتورهای کاوش پایان مییابد . بهینه سازی سایت کلاه سیاه تکنیک‌های بخش اعظمی دارااست .

 

نظیر : تکرار بی مورد عبارات اصلی , نهفته کردن عبارات , خرید و فروش غیر رسمی پیوند و

تفاوت های کلاه سپید ها و کلاه سیاه ها

 

به اعتقاد و باور سئوی سایت کلاه سیاه ها تارنما می بایست سریعا در نتیجه ها جستجوی گوگل بالا بیاید و این تیم یعنی کلاه سیاه ها برای بالا وارد شدن در حاصل جستجوی گوگل از هیچ کاری دریغنمی کردند , البته در طرف مقابل کلاه سپید ها سماجت داشتند که زیر محاسبه ضابطه کار نمایند و آنان برای بالا وارد شدن هیچ رسمی را پایین پا نمی گذارند .

 

بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه

 

آن‌ها متقعد می‌باشند به دور زدن ضابطه برای کوتاه زمان است و راهکار در بلند زمان خودش را نشان میدهد .

 

بالا داخل شدن در حاصل کاوش برای پرورش هر کسب و کاری دوچندان مفید و اثر گذار خواهد بود , البته یک منش صحیح و یک رویه نادرست برای باصرفه سازی موتور کاوش موجود هست . روش صحیح آن به عبارتی راه و روش دیرین کلاه سفیدهای نیکوکار است , روش خطا که با افسوس همراه خواهد بود کلاه سیاه است .

 

فعالیت سئوی کلاه سیاه با اعتنا به الگوریتم‌های گوگل , کلاهبرداری انجام می دهد و مرتبه وب سایت شما‌را در گوگل تغییر تحول می‌دهد , به جای رفع کردن موضوع سئو وب سایت وردرس شما , یه شبه این مورد را رفع می نمایند وبه یک جایگاه خیر در گوگل خواهید رسید این مراحل در بلند بازه زمانی با جراحت های برای وبسایت شما به همراه خواهد بود و برعکس مقام شما در گوگل شدیدا زخم میزند .

 

تمام کارایی های موتورهای جستجو نظیر گوگل این است که هنگامی که اشخاصی دنبال مطالب یا این که سرویس ها خاصی میگردند شایسته ترین نتایچ در دست شان رسد .

 

گوگل میخواهد مردمان به شایسته ترین تجربه جستجوی دست پیدا نمایند و مطمئن باشند که نتیجه ها مطرح شده مشتمل بر هرزنامه نیست , گوگل این فرآِیند را یا این که به صورت خودکاربا الگوریتم‌ها و یا این که به صورت دستی انجام می‌دهد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۹
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی