کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

الگوریتم گوگل فرد fred الگوریتمی برای بررسی کیفیت محتوا

 

با پایانی بروز رسانی الگوریتم گوگل فرد Fred دیگر نمیتوان به آسانی تشخیص بخشید که هدف دارای اهمیت این الگوریتم کدامیک از بخش های باصرفه سازی سایت تارنما است . بخش هایی از سئوی وب سایت که به وسیله این الگوریتم مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از لینکها , تبلیغات , تعداد تبلیغات , شیوه درج تبلیغات در وبلاگ های خصوصی و . . . ولی به جرئت میتوان اظهار کرد که تشخیص میزان اهمیت هرکدام از این مناطق در الگوریتم گوگل فرد Fred دوچندان مشقت بار و حتی نا ممکن ممکن است .

 

افرادی که سایت آن ها تحت تاثیر الگوریتم گوگل فرد Fred بوده است . اکثر زمان ها این الگوریتم را به عنوان الگوریتمی که به حجم تبلیغات و پیوند های خارجی کلیدی است می‌شناسند . اما در حقیقت الگوریتم گوگل فرد از الگوریتم های نسل نو گوگل برای تشخیص کیفیت محتوای وبسایت و صفحات است . در صورتیکه سایتی به مخاطب حقیقی و واقعی اهمیت ندهد و صرفا محتوا را بر پایه ی اصول سئو وب سایت گوگل ساخت کند تا بتواند با درجه بالا در گوگل تبلیغات بیشتری دریافت کند . این خوی توسط الگوریتم گوگل فرد Fred شناسایی خواهد شد .

fred algoritm

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۸
پریناز فراهانی

تکنیک‌های سئوکلاه سیاه چیست؟

برای اینکه پرورش کسب وکار شما(کتاب سئو) در فضای مجازی بیشتر باشد حتمی است تا وب سایت شما در نتیجه ها برتر موتورهای کاوش قراربگیرد . برای اینکه وبسایت شما جز حاصل برتر قراربگیرند بایستی تکنیک‌های صحت دراین مورد به کاربرید . اما اکثری از اشخاص برای این عمل از روش‌های اشتباه به کارگیری می نمایند و یا این که همان دیگر تلاش می نمایند تا با امداد روش‌های نادرست موتورهای کاوش را فریب دهند , به تیم این اقدامات سئوکلاه سیاه می گویند . درادامه این مقاله در رابطه تکنیک‌های سئوکلاه سیاه بیشتر دعوا خوا هیم کرد , با ما همراه باشید .

چرا می بایست از سئوکلاه سیاه دوری کنیم؟

 

درصورت این‌که موتورهای کاوش تشخیص دهند , که شما در وبسایت خویش از تکنیک های سئوکلاه سیاه استعمال کرده‌اید از سوی این موتورهای کاوش جریمه میشوند .

Black_Hat_SEO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۸:۳۳
پریناز فراهانی