کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

به چه شکل کارشناس بهینه سازی وب سایت شویم؟

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

به چه شکل کارشناس بهینه سازی وب سایت شویم؟

در این مقاله قصد داریم موقعیت یک کارشناس بهینه سازی وب سایت ( SEO Expert ) را بررسی کنیم . با دقت به تعدد کسانی که در سمت طراحی وب و بهینه سازی وب سایت روی آورده اند و نداشتن داده ها کافی برخی از این اشخاص به‌دنبال آن جراحت دیدن مشتریان در مراجعه بدین این مجموعه شرکتهای سئو وب سایت و اشخاص مذکور مشخصاتی را که میاوریم مرتبط با یک کارشناس سئوی سایت و شخصی است که شما می‌توانید در حالتی که این موقعیت برقرار بود با خاطر راحت پروژه خویش را بدین اشخاص یا این که موسسه ها واگذار فرمائید .

https://ismaeilsahab.ir/seo-expert/

کارشناس سئو کیست؟
همینطور اشخاص عشق مند به سئو سایت میتوانند این مورد ها را رعایت نمایند تا در جلب رضایت مشتریان پیروز خیس باشند.

۱ - شناخت بی نقص با الگوریتم گوگل

 

پیشین از این‌که یک سئو وب سایت فعالیت برای افزایش مرتبه یک وب سایت مبادرت نماید می بایست درایت بدون نقص از قانون ها گوگل داشته باشد و دقیقاً انگیزه پایانی را در حیث داشته باشد . سئو وب سایت چیزی نیست که با امتحان و نادرست بتوان آنرا انجام بخشید . در صورت عدم درایت از تکنیکهای سئوی وب سایت و ضوابط موتورهای کاوش بهینه سازی سایت عمل نیز وقت خویش را هدر می‌دهد و نیز پول مشتری را .

۲ - پیدایش بودن داده ها از الگوریتم گوگل

 

امروزه می توان اظهار‌کرد بهینه سازی وب سایت یک هنر است و کارشناس سئو سایت یک هنرمند! . موتور جستجوی گوگل هر ساله ۵۰۰ تا ۶۰۰ توشه الگوریتم سکو بندی وبسایت ها را تغییر و تحول می‌دهد . یک کارشناس سئوی سایت می بایست آراسته داده ها خویش را پیدایش نگه داراست و این زمان را برای بروزرسانی داده ها خویش در لحاظ بگیرد . اگر بهینه سازی سایت عمل سرویس ها خویش را بر طبق الگوریتم ها و ضوابط سابق گوگل و موتور های جستجوی دیگر انجام دهد خیر فقط سود مثبت نخواهد گرفت بلکه ممکن است سرگرم پنالتی های گوگل نیز شود و درجه فعلی تارنما را نیز از فی مابین غالب شود .

۳ - داده ها فنی کد زدن و اشراف بر کدها

 

از موردها اضطراری برای یک کارشناس سئو وب سایت اشراف بدون نقص بر کدهای html و زبانهای مورد استعمال برای ساخت وب سایت است . یک کارشناس سئوی سایت می بایست بتواند تکنیکهای گوگل را در طراحی وب پیاده سازی نماید و کد ها را مطابق با تکنیک های سئو وب سایت تصحیح نماید .

 

۴ - مثال فعالیت فعال در سئوی وب سایت

 

برای این که از صدق عمل یک کارشناس سئو سایت اطمینان خاطر پیدا فرمایید نیاز است که از مثال شغل های فعال وی در موضوع سئوی سایت اطلاع پیدا فرمائید . معمولاً در شرایطی‌که بعداز انجام سرویس ها سئو وب سایت مشتری فراگیری درست نبیند و طریق نگهداری درجه به وی فراگیری داده نشود سکو وبسایت از دست می‌رود . صرف این‌که یک سئوی وب سایت فعالیت در انجام پروژه یکی رقبای شما غالب بوده به وی اطمینان نکنید . همت نمایید در موضوع ها و فن های متفاوت جایگاه او‌را بسنجید .

 

۵ - عدم استعمال از لینک و پیوند بیلدینگ

 

طبق پایانی تغییرات الگوریتم گوگل سایتهایی که پیوند بیلدینگ انجام می دهند یعنی لینک و پیوند سایتهای دیگر را در سایتهای با جایگاه بالای خویش قرار می دهند مشمول پنالتی های گوگل خواهند شد . در‌حالتی که که سئوی وب سایت عمل از بک پیوند به کارگیری نماید شما در برهه زمانی کوتاهی به فیض می رسید البته در صورتی گوگل وبسایت شمارا تحت عنوان اسپمر شناسایی نماید و مشمول جریمه گوگل گردید خیر صرفا سکو خویش را از دست خواهید بخشید بلکه برای بیرون شدن از لیست سایتهای اسپمر گوگل در گیر خلل خواهید شد . در این زمینه تشخیص یه خرده برای یک شخص که داده ها فنی ندارد مقداری دشوار است . البته شما با بررسی گزارش وب سایت آلکسا از سایتهای مثال فعالیت کارشناس سئوی وب سایت میتوانید سایتهایی که به آن وبسایت لینک و پیوند داده اند را ملاحظه کنید و اطمینان نتیجه ها نمائید که برای ارتقاء درجه آن تارنما از لینک و پیوند بیلدینگ به کار گیری نشده است .

۶ - ارزش پیشنهادی سنجیده برای سئو وب سایت

https://ismaeilsahab.ir/google-hilltop/

در مقاله آشنایی طراح وب سایت ماهر یکی‌از مشخصه ها را قیمت ارزان تیتر کردیم . یک کارشناس سئو سایت نیز فعالیت شمارا با ارزش تحت نمی پذیرد . چنانچه که به شما سفارش ارزش تحت برای انجام پروژه بهینه سازی وب سایت تان را دادند بررسی های خویش را با جزییات بیشتر فرمائید . فرآیند پیاده سازی سئو وب سایت زیاد وقت گیر است و سئو سایت فعالیت بایستی دستکم دو تا سه ماه وبسایت شما‌را ذیل حیث داشته باشد تا به سود مناسب دست یابد .

بهینه سازی سایت عمل کیست؟ سئوی سایت کاران چطور سئو وب سایت فعالیت شده اند؟

سئو فعالیت کیست؟ سئو سایت کاران چطور سئوی سایت فعالیت شده اند؟

۱ - مطالعه کتاب : اولی قدم

 

برای استارت می بایست کتاب سئو سایت راهنمای باصرفه سازی موتور کاوش را مطالعه کرده و مفاهیم ابتدایی موتور کاوش را فهم نمائید .

 

در کتاب Search Engine Optimization Starter Guide با اصول نخستین بهینه سازی سایت آشنا خواهید شد پیشنهاد ما مطالعه کتاب با لهجه حیاتی ( انگلیسی ) است به این دلیل که ممکن است در ورژن های ترجمه شده کم و کاستی وجود داشته باشد ولی احتمال دارد نیز کاربردی خیس باشد .

۲ - دنبال کردن مقاله ها و خبر‌ها بهینه سازی وب سایت

 

با دنبال کردن مقاله ها و خبر ها در وب لاگ هایی مثل MOZ , SearchEngineLand و Semrush علم فنی و تجربی خویش را افزایش داده و خروجی آن را بر روی پروژه پیاده سازی فرمایید .

۳ - به کار گیری از ابزارهای بهینه سازی سایت

 

در دنیای سئو سایت هر ابزار فعالیت خاص به خویش را انجام می‌دهد به صورت نمونه ابزار Ahrefs شایسته ترین مورد برای دنبال کردن بک لینک و پیوند های وبسایت حریف و چه بسا مانیتورینگ حالت لینک و پیوند های وب سایت خودتان هست .

 

ابزار های آمارگیر نظیر سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس هم می‌توانند یاری بسزایی در ادراک خلق و خوی استفاده کننده و و ضعیت کلی سئوی سایت داشته باشند . لیست شایسته ترین ابزار های بهینه سازی سایت را در اینجا ببینید .

سطح برای تبدیل شدن به یک سئو سایت فعالیت ماهر و زبده

 

بفهمید موتور کاوش چطور عمل می کند؟

اصول اول بازاریابی موتور کاوش ( SEM ) را فهم نمائید .

مضمون‌ بهینه سازی سایت را فهم و شعور نمایید .

عصر فراگیری بهینه سازی سایت را با دور اندیشی تعیین نمائید .

تغییرات دنیای بهینه سازی سایت ( آپ دیت های گوگل ) را دنبال نمایید .

با شیوه کارکرد ابزار های سئو سایت آشنا گردید .

سئوی وب سایت را تمرین نمایید ; بهینه سازی وب سایت تئوری نیست .

خویش را تحت عنوان یک کارشناس در دنیای بهینه سازی سایت نشان دهید .

طاقت داشته باشید .

پند های متخصص ها قادر را فراموش نکنید .

چه انتظاراتی بایستی از یک سئوی وب سایت عمل ماهر داشت؟

 

بهینه سازی وب سایت عمل پارسی شده عبارت SEO Expert در معنای متخصص سئوی سایت با کارشناس بهینه سازی سایت و سئوی وب سایت هست . این انتظارات را در هنگام استخدام می بایست از او داشته باشید :

 

۱ - ارتقا جایگاه تارنما و کلمه ها حیاتی در گوگل

 

هر سئو سایت عمل ماهری بایستی حاذق باشد به نسبت علم و تجربه خویش عبارات مهم انگیزه را در نتیجه ها کاوش گوگل افزایش داده تا منجرب به ارتقا سکو وبسایت در گوگل شود . در صورتی توان کافی برای بهبود سکو لغات در نتیجه ها کاوش را دارید توانمند خواهید بود تا سرویس ها بهینه سازی سایت به کارفرمایان ارائه داده و کسب درآمد فرمائید .

 

۲ - تعلق کمتر به ماشین کرایه ای های بازاریابی نوین

 

با کشف کردن مهارت سئوی سایت دیگر نیازی به استخدام سئو سایت عمل یا این که مشاور سئوی سایت نیست ; شما میتوانید کسب و عمل خویش را در منزل رئیس کرده و آپ دیت آپ تو دیت خویش را به هدف ها بازاریابی نزدیک خیس فرمایید .

 

۳ - کاهش هزینه ها با مشورت کردن

 

انجام سئوی سایت نیاز به هزینه دارااست در شرایطی‌که لغت ها حساس و حوزه کار رقابتی باشد این هزینه بیشتر هم خواهد شد . چنانچه یک کارآفرین یا این که صاحب و مالک آغاز آپ مبتدی و تازه کار می‌باشید توصیه میشود تا یا این که یک مشاور ماهر سئوی سایت مشورت کردن فرمائید .

 

۴ - شایسته ترین فرد را برای کسب و فعالیت خویش استخدام فرمائید

 

با علم بدست آمده از مطالعه مقاله ها , خبر ها و تجربیات بدون واسطه شما دیگر یک مبتدی محسوب نمی گردید بلکه بینایی کافی برای گزینش شایسته ترین گروه ها را بدست آورده اید .

یکی شغل ها که اکنون استدعا متعددی داراست , کارشناس بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت است .

 

یک کارشناس سئو سایت فردی است که تحت عنوان فریلنسر یا این که در یک کمپانی مختص فعالیت دارد و وظیفه ارتقاء سکو سایت در موتورهای کاوش را دارااست .

 

در‌این پست , شما تمامی چیزهایی را که می بایست در باب متخصص ها SEO از جمله مسئولیت های شغلی , مهارت های سئو وب سایت آشنا خواهید شد .

 

کارشناس SEO کیست؟

https://ismaeilsahab.ir/seo-specialist/

یک کارشناس SEO وظیفه با صرفه سازی وبسایت برای موتورهای کاوش را با انگیزه آخرین بهبود سکو وبسایت در صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش ( SERPS ) را دارااست .

 

با صرفه سازی موتور کاوش ( سئوی سایت ) روشی است که بایستی دنبال شود تا تماشا رویت کرد تارنما در موتورهای کاوش ارتقاء یابد و راه‌بندان طبیعی بیشتری کسب نماید و یک کارشناس سئوی سایت کسی است که مهارت های اضطراری را برای به وقوع پیوستن این دستور داشته باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی