کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

با چه فردی باید مشاوره سئو داشته باشم؟

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

مشاور سئو کیست؟

سئو به گروه عملیاتی گفته می شود که طی آن سکو وبسایت(کتاب سئو) در موتورهای کاوش برای واژه مهم مرتبط با وبسایت ارتقا پیدا می نماید که وجود سایت برای کلمه ها حیاتی دارای ربط به موضوع کار تارنما سبب ساز جذب مخاطبان و کاربرانی خواهد شوید که در وب در جستجوی مطالب , تولیدها و سرویس ها سایت شما می باشند .سئو سایت امروزه یکی‌از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به شما میاید که در صورتی‌که که تعرفه مرتبط با سئوی سایت و سئوی وب سایت را با بقیه روش های تبلیغاتی مقایسه فرمایید خواهید روئت کرد که تبلیغات و بازاریابی از روش بهینه سازی وب سایت دوچندان ارزان خیس و مقرون به صرفه خیس از دیگر روش های تبلیغاتی میباشد .

seo-consulting

 

محتوای هوشمند چه است و تاثیر آن بر سئو وب سایت

محتوای هوشمند چیست؟

 

محتوای هوشمند , فناوری را با قابلیت و امکان انسانی ادغام می نماید که از هدف ها اداره پشتیبانی نماید . چه چیزی سبب ساز می شود ( هوشمند ( را در اصطلاح ( محتوای هوشمند ( قرار می دهد؟ چیزهای متفاوت . نمونه ها :

 

خط مش راهبردی برای بسط و مدیر محتوا تحت عنوان یک بودجه تجاری

به کار گیری اثرگذار از فرآیندهای محتوا , اشخاص و تکنولوژی

معیارهای کارایی های محتوا

محتوای پباده سازی شده برای اتوماسیون , از جمله اجزای محتوا

محتوای مطلوب برای بازیابی و استعمال دوباره

 

محتوا به شیوه ای ارائه می شود که برای مشتریان و مشتریان بالقوه با ارزش باشد : محتوای مطلوب دقیقا به به عبارتی فرد و در حین معلوم ارائه داده می شود .

 

محتوای هوشمند از بازنویسی بشر ها بدور است به جای آن متکی به اطلاعات و فراداده ها است .

بک پیوند و اثرات آن بر تارنما

بک پیوند و اثرات آن بر سایت :

 

امروزه با دقت به توسعه وبسایت ها در فضای وب و تبلیغات آن‌ها برای چشم شدن منجر شده تا روش های متعدد تبلیغات پدید آید روش هایی مثل گوگل ادوردز , تبلیغات به صورت ارسال پست الکرونیکی و پیام در شبکه‌های‌عمومی و . . . بخش اعظمی از این تبلیغات تاثیرات مثبت دارااست و بعضا از آ«ها هم تاثیر منفی دارااست . در مشاجره سایت ها مهم ترین رفلکس این است که تارنما متبوع توسط تبلیغات راه‌بندان بیشتری را اخذ نماید تا به کاغذ در آغاز لیست های جست و جو رسد . به بیانی دیگر بر سئو وب سایت آن تاثیر مثبت بگذارد . در بخش اعظمی از مقاله هایی که برای شما ملازمان عزیز درج کردیم , این نکته را شرح دادیم که یکی از طریق های مفید بر بهینه سازی وب سایت ها بک پیوند سازی می‌باشد .

 

5 غلط همگانی طراحان وبسایت درباره با سئوی سایت

 

در سئو سایت آن گزیده که‌این حوزه را اساسی می‌نماید این است که موتورهای جست و جو مثل گوگل کلیه نکات را در دست گرفتن می نمایند . بدین ترتیب و با اعتنا به تجارب متخصصین این حوزه می‌توانند در سئوی وب سایت حدس بزنند چه استدلال هایی در مرتبه بندی موتورهای جست و جو اثر گذار است . در حالی که در سالهای اخیر با تحقیق و تست داده ها خیر و خوبی راجع‌به seo در اختیار متخصص ها قرار گرفته است البته هنوز نیز بخش اعظمی از باصرفه سازان وجود دارا‌هستند که به صاحبان شغل ها و درخواست کنندگان , دراین باره داده ها و وعده های خلاف واقع می دهندو از بی اطلاعی آن‌ها سواستفاده می‌نمایند . متخصصین و کارشناسان ما در کمپانی دارکوب به خیر و به صورت جامع از این حقه ها باخبر می‌باشند برای داده ها بیشتر و همینطور مشورت کردن در این باره می توانید به ما رجوع‌کنید . به‌دنبال به بعضی از علائمی که نشان دهنده این است که طراح تارنما شما از ترفند ها و مقررات سئو وب سایت بی خبر است یا این که دستکم آن‌ها را برای سایت شما اجرا نمی‌کند می‌پردازیم . سئو وب سایت چندان نیز پیچیده نیست ولی برای متخصص ها این حوزه , سئوی وب سایت دارنده تعدادی اصل دارای اهمیت است که می بایست به آن‌ها اعتنا کرد .

 

خواسته از meta description چه می‌باشد ؟

 

روشهای ارتقا نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری

 

تبدیل استفاده کننده به مشتری میتونه سایتتونو وارد کسب و عمل کنه . مراد از تبدیل شدن استفاده کننده به مشتری حتما خرید کردن نیست , بلکه هنگامی استفاده کننده کاری رو که شما میخواستید انجام بده میگیم تبدیل شده ; برای مثال ممکنه عضو خبر نامه بشه , روی یه پیوند کلیک کنه , یه مال بخره . . . . انجام تمامی این امور بی آلایش است البته خیر به آسانی داشتن یه تارنما خوشگل و ارسال آراسته مقاله . اگه یه راهکار عالی برای تبدیل نداشته باشید , سایتتون و محتوای باکیفیتتون به هیچ عنوان به دیده نمیان و چه بسا ممکن است خودتونم متوجه نشید اشتباهتون کجاست . تو این پست سه عدد از مهم ترین روشهای تبدیل مشتری رو همراه با طرز اجراشون در وبسایت شرح میدیم .

نکاتی برای سئوی برنده پست های بلاگ در سال 96

 

از سئوی وب سایت کردن وبلاگتون نترسید . نکات و ابزاری که تو این پست معرفی میشن میتونن زیربنای یه وب لاگ پیروز رو صحیح نمایند , وبلاگی که به مبداء مستمر کاربرها و فروش تجاری تبدیل بشه .

با صرفه سازی موتور جستجوی بلاگ یا این که سئوی بلاگ تنها یعنی این‌که وبلاگی بسازید که شعور و پیدا کردنش برای موتورهای کاوش راحت باشه . هیچ ترفند و رازی نیز نداره که بتونید یه شبه به بالای برگه حاصل برسید . با صرفه سازی وب لاگ یه فرآیند همیشگی و بی ایستگاه . روش گوگل نیز برای تعیین سایتهای مطلوب دائما در درحال حاضر تغییره .

ولی یه محرمانه روشها می باشند که می بایست مدام اجرا بشن و جدید بدین زودی ها نیز پاسخ نمیدن . ولی صرفا روشش همینه . این راهنما همین روشها رو بهتون معرفی میکنه . اگه هر کاری روی این کاغذ است انجام بدید , مطمئن باشید از عمده رقباتون بیشتر با صرفه سازی کردید .

اشتباهاتی که سکو گوگل وبسایتتان را وخیم می نماید

 

سئوی بد پدیده جدیدی نیست و خیلی مواقع واقعه میفته و میتونه درجه بندی گوگلتونو وخیم کنه . تو این مقاله راجع به سئوی بد و کارهایی که میتونه اثر منفی روی سئوی سایتتون داشته باشه توضیح میدیم .

میدونم سئوی بهتری حتمی دارم , البته این سئوی خوبتر چیه؟

 

هنگامی هر کسب و عمل کوچیکی دنبال بروزرسانی یا این که راه‌اندازی سایته , یکی‌از اولی چیزهایی که میشنوه اینه که سایتتون بایستی خوب تر از فلان کمپانی سئوی وب سایت بشه .

مشکلاتی که با سئو وب سایت حل نمیشوند

 

تا الآن راجع به سئو وب سایت و اهمیتش خیلی کلام کردیم . سئوی سایت فعالیت سختیه و تا بخواهید تو موتورهای جستجوی بزرگ درجه نیکی بگیرید ارتفاع می کشه . این میانه یه خصوصی کارداران هستن که اهمیتشون با بهینه سازی سایت برابر یا این که چه بسا بیشتره و میتونن بیشتر روی رخ ماهر و تجاریتون اثر بذارن .

 

نیازهای انسانی که بر بهینه سازی وب سایت اثر می گذارند

تو این مقاله قراره از ورقه حاصل گوگل وبسایت هایی رو نشونتون بدم تا مشاهده کنید چطوری با به کارگیری از نیازهای انسانی , آدما رو تحریک می کنن که روشون کلیک کنن .

هر روز , همینطوری که نشستم و نت گردی می‌کنم تا برای مخاطبینم مقاله دربیارم , راحت می تونم ببینم چطوری بعضا از وبسایت ها تلاش می کنن با استعمال از نیازهای اول انسانی , کاربرها رو جذب کنن .

این روش تازه نیز نیست . از زمان بروز اولی بنی آدم , آدما تمامی تلاششون برای این بوده که چیزهای مورد نیازشونو یا این که بخرن یا این که بسازن .

5 سطح پروسه بسط و طراحی وب

 

دیگه همگی میدونیم , زمانی با یه نفر نو آشنا میشیم , او‌لین کاری که میکنه اینه که میره دنبال وب سایت ها و سابقه آنلاینتون میگرده تا ببینه چی کاره اید و چی کارا میکنید . اگه سایتتون بروزرسانی نشده باشه یا این که با تلفن همراه هماهنگ نباشه , ممکن است یه مشتری رو از دست میدید .

پس اگه الآن تصمیم گرفتید یه تارنما بی سابقه برای کسب و برنامه کودکان صحیح فرمائید , بایستی بگم شایسته ترین تصمیم رو گرفتید . صرفا قبلش می بایست از پروسه بسط و طراحی وب سایت رمز دربیارید تا یه گام جلو باشید و بدونید چه دسته سایتی می‌خواهید صحیح فرمائید .

بهینه سازی سایت و با صرفه سازی سایت ارزان

 

در اصل عملیات سئوی سایت و باصرفه سازی سایت که سبب به بالا وارد شدن وبسایت در نتیجه ها جستجوی موتورهای کاوش مثل گوگل برای لغت ها و لغات دارای ارتباط به قضیه عمل کمپانی می‌شود ارزان ترین روش تبلیغات و بازاریابی دیجیتال میباشد که در حالتی که که‌این روش را با بقیه روش های تبلیغاتی مقایسه فرمایید .

 

منابع مرتبط:

http://seomarketing.monoblog.ir/post-1.html

http://seowebrooz.royablog.ir/post/1/moshavere-seo

https://ello.co/seosites/post/y7l7jl1vyylae9eqcyrxsq

http://seotraffichigh.blogtez.com/post1.php

http://amozeshseosite.blogfa.com/post/4

https://seositegood.wordpress.com/2020/05/11/%d9%85%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d8%b3%d8%a6%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

https://ello.co/seosites/post/hh0dofmd19qpszwg61mu7g

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۴
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی