کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

هر چیزی که در رابطه با سئو باید بدانید

کتاب سئو

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که دوست داشته باشید در یک دوره آموزش سئو حرفه ای شرکت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آورید به صفحه اول گوگل برسید. در این زمینه استفاده از خدمات سئو به صورت حرفه ای هم می تواند به شما کمک کند، اما آیا می دانید که یک کارشناس سئو یا متخصص سئو دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد الگوریتم های گوگل چقدر اطلاعات دارد؟ به چه صورت هزینه ها را محاسبه می کند؟ اگر دوست دارید که بدانید سئو چیست، با اسماعیل سحاب تماس بگیرید.

۱۱ روش افزایش راه‌بندان سایت – ۱۱ روش مجانی

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ق.ظ

 ۱۱ روش مجانی افزایش راه‌بندان سایت

ارتقاء ترافیک وبسایت یا افزایش تماشا سایت یک مهارت حتمی برای هر صاحب و مالک وبسایت یا وب لاگ است . اگرسایت شما ترافیک و مشاهده اضطراری را نداشته باشد , هیچ فروشی هم نخواهید داشت . در سود باعث به کسب درآمد از اینترنت که معمولاً هدف مهم راه‌اندازی کسب و فعالیت اینترنتی است نخواهید بود . در این مقاله من ۱۱ روش بدون پول ارتقا راه‌بندان سایت به شما معرفی میکنم .

https://ismaeilsahab.ir/how-to-increase-website-traffic-and-rank/

۱ - عنوان سایت

با توجه بدین اینکه عنوان وب سایت در نتایج گوگل به چشم می خورد پس بایستی عنوان دارای ارتباط و دیدنی انتخاب فرمائید . تا کاربران مشتاق به کلیک بر روی عنوان سایت شما شوند .

۲ - انتخاب واژه و کلمه دارای اهمیت مناسب برای هر مقاله

برای هر مقاله لغات با اهمیت مناسب و مرتبط با مورد درج شده گزینش نمایید تا مطالب شما در نتیجه ها موتورهای جستجو پیدا شوند . استعمال از کلمه ها اصلی مناسب می تواند سبب افزایش ترافیک وب سایت شود . ابزارهای توصیه دهنده ی لغات اصلی زیادی موجود است که شما می توانید برای پیدا کردن لغت ها با اهمیت مناسب با اهدافتان به کار گیری فرمایید .

۳ - انتشار مقاله در شبکه‌های‌مردمی

شبکه های مردمی فیس بوک , تویتر , اینستاگرام و … بهترین مکان برای تکثیر مطالب جذاب وب سایت شما و تبلیغ آن می‌باشند . این روزها بازاریابی شبکه های عمومی بیشتر برای ارتقاء ترافیک وبسایت استفاده می شود . به سوال های افراد پاسخ دهید , به آن ها توصیه های اثرگذار و اطلاعات ضروری را ارائه نمایید . تبدیل به یک عضو فعال در شبکه‌های‌مردمی شوید زیرا که در افزایش راه‌بندان تارنما شما شگفتی می آفریند .

۴ - نوشتن مقاله برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها

برای سایر سایتها و وبلاگها مقاله بنویسید تا در سایتشان منتشر کنند . نوشتن مقاله آن اندازه که فکر‌می‌کنید‌ هم مشقت بار نیست و می‌تواند بطور شگفت انگیزی موجب افزایش ترافیک و بازدید سایت شما شود . نوشتن در مورد چیزهایی که در زمینه ی آن می‌دانید , در واقع فقط بازگو کردن آن موردها به دوستانتان است . اصلاً احتیاج به به کار گیری از کلمه ها فانتزی و بزرگ نیست , زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات دارای اهمیت و مختصر و مفید دارا هستند .

۵ - معرفی در انجمن های مذاکره مرتبط با وبسایت شما

می بایست برای افزایش راه‌بندان و ارتقا مشاهده وبسایت تان با تالارهای مذاکره , انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی , بیشتر در تعامل باشید . در صورتی‌که بازدیدکنندگان تارنما حس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند , آن ها تماشا بیشتری از سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود .

۶ - تبادل لینک با سایت‌های هم‌تراز

شما میتوانید با سایر سایتهای هم قضیه تبادل پیوند کنید . در صورتی در پی ارتقاء درجه وبسایت خود میباشید بهتر است رتبه سایتی که با آن تبادل لینک میکنید از سایت شما بالاتر باشد .

۷ - ارسال حیث در سایت‌ها و وبلاگها

در سایر سایتها و وبلاگها نظردهی کنید و آن‌ها را نیز به بازدید از وبسایت خود تشویق فرمایید . البته همت کنید نظرها و مطالب خودتان را طوری بنویسید که جنبه تبلیغی نداشته باشد .

۸ - ارائه خدمات بدون‌پول

اقدام به ارائه مطالب و اطلاعات و گزارشات مفید در وب سایت تان نمائید و یا میتوانید کتاب های الکترونیک به صورت رایگان در سایت تان عرضه نمائید که این عمل قادر است به افزایش ترافیک وبسایت تان کمک کند . لینک و پیوند وب سایت و دیگر اطلاعات تجاری خود را درین مطالب قرار دهید .

۹ - برای وب سایت خود نقشه ساخت نمائید

https://ismaeilsahab.ir/category/black-hat-seo-techniques/

برای سایت خود نقشه تارنما ایجاد نمایید و آن را در گوگل ثبت فرمایید . نقشه وب سایت شما به موتورهای جستجو اجازه دسترسی بیشتری به صفحات وب سایتتان خواهد داد . در سود در جستجوهای افراد , صفحه های وبسایت شما بسیار معمولی تر پیدا خواهد شد .

۱۰ - از امضا‌ آدرس اینترنتی استعمال نمائید

یک امضای معمولی با یک توضیح یک‌خطی راجع به مزایای دارای اهمیت خدمات خود تهیه نمایید . این امضا را میتوانید پایین هر ایمیلی که می‌فرستید قرار دهید . حتی می‌توانید ایمیل‌هایی با مطالب مرتبط تهیه و تنظیم فرمائید و با امضای خودتان پخش فرمایید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۹
پریناز فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی